Communicatieve vaardigheden

Vaak hebben bedrijven slechts contact met hun klanten via de website of telefoon. Chauffeurs  daarentegen hebben wel contact met de klanten. Een chauffeur is daarom het visitekaartje van de onderneming. De wijze van communicatie en sociale vaardigheden van de chauffeur zijn van groot belang voor de dienstverlening en kunnen een bindende factor zijn voor een goede relatie.

Ook de omgang tussen collega’s en leidinggevende staat of valt bij de juiste communicatie. Een prettige  communicatie en de juiste vaardigheden  hebben een positieve invloed op de sfeer binnen een bedrijf en kan de omzet vergroot worden. Ook kan dat een gunstige invloed hebben op het ziekteverzuim.

Voor wie:
Chauffeurs die in direct contact staan met de klant, collegachauffeurs, planners en leidinggevende.

Duur opleiding:
1 dag

Waarde Code 95 nascholing:
7 uur

Groepsgrootte:
Maximaal 12 personen

Inhoud van de cursus:
  • Beroepshouding
  • Communicatie (mondeling en schriftelijk)
  • Klantbenadering
  • Commercie
  • Consequenties van goed of fout communiceren
  • Verantwoording chauffeur
  • Omgaan met agressieve en stressvolle situaties
Kosten per persoon:
In overleg

Subsidie:                   
Branche-organisaties en instanties verstrekken  voor deze opleiding vaak subsidie.
Leus opleidingen is ook door diverse branche-organisaties en instanties erkend.


Contact

Leus Opleidingen BV
Baniersweg 41
7603 NA Almelo
0546 - 861238
info@leus.nl


Wij zijn open van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 12:00 en van 13:00 tot 17:00



Bovag CCV arbeids inspectie cbr esf rijksoverheid spectrum stoof